L2

Arrow3   آخرین پیام ها


108 موضوع, 155 پیام Feed-icon
تبلیغات و فروشگاه » نحوه طراحی لایت باکس
تابلوهای لایت باکس یا بک لایت سازه هایی هستند که مدیای چاپ را در قالب یک باکس آلومینیوم، پلکسی گلاس، کامپوزیت، چوب و یا .... در معرض نمایش قرار می دهند. لایت باکس های تبلیغاتی بدون روشنایی و یا با روشنایی قابل استفاده و همچنین قابل ساخت در خانه طراحان سام می باشند توصیه ما به شما این است که برای چاپ تابلو تبلیغاتی با کیفیت حتما نکات و رویه‌های طراحی زیر را مطالعه کرده و آن‌ها را در طراحی لایت باکس خود بکار بگیرید.

ابعاد سازه
اولین مرحله در طراحی لایت باکس ، انتخاب سازه یا قالب آن می باشد. قالب خود را در یکی از اندازه‌های زیر طراحی کنید، همچنین برای انجام این کار می‌توانید قالب‌های آماده شده را تهیه کرده و از آنها استفاده کنید.

1: اندازه سازه لایت باکس رومیزی(40*30) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(31*21) فایل خود را در اندازه 31×21 طراحی کنید.
2: اندازه سازه لایت باکس ایکس(60*45) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(51*36) فایل خود را در اندازه 51×36 طراحی کنید.
3: اندازه سازه لایت باکس ایکس(90*60) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(81*51) فایل خود را در اندازه 81×51 طراحی کنید.
4: اندازه سازه لایت باکس ایکس(120*80) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(111*71) فایل خود را در اندازه 111×71 طراحی کنید.

وضوح تصویر
فایل طراحی لایت باکس شما باید حداقل تراکم پیکسلی 120 پیکسل بر اینچ و حداکثر 150 پیکسل بر اینچ داشته باشد.

حالت رنگ
سیستم رنگی شما باید در حالت CMYK باشد تا در چاپ بهترین کیفیت رنگ را شاهد باشید.

ابعاد بخش شیشه ای
ابعاد ارائه شده برای تابلو در بخش بالا، اندازه نهایی طرح می‌باشد. اما ابعاد محدوه چاپی شما در طول و عرض 9 سانتی‌متر از ابعاد سازه شما کوچکتر است. یعنی از هر طرف به اندازه 4.5 سانتی‌متر.

ناحیه حاشیه
به‌ بخشی در گوشه‌های لایت باکس می گویند که زمانی که محصول نهایی برش می‌خورد، تصویر و متن مورد نظرتان دست نخورده باقی بماند به این منظور همیشه باید برخی نواحی طرح خود را که ممکن است آسیب ببیند، از عناصر مهم خالی کنید و در عین حال رنگ پس زمینه را از هر طرف تا انتهای فایل ادامه دهید تا پس از برش بخشی از محصول بدون رنگ نباشد.

نکات:
- از قرار دادن حاشیه در کناره‌های کار به دلیل احتمال عدم تقارن خودداری کنید.

- از به کار بردن فونت‌های کوچکتر از 10 پوینت خودداری کنید.

- برای رنگ خط دور همه نوشته‌ها به ویژه نوشته های کوچکتر از 10 پوینت از یک رنگ استفاده کنید.

فرمت فایل ها
فرمت های مرسوم در چاپ TIFF, PDF, JPEG می باشد که می توانید طراحی لایت باکس خود را در قالب این فرمت ها برای ما ارسال کنید.

لایت باکس خانه طراحان سام
تبلیغات و فروشگاه » استفاده از ابزار وب مستر تولز گوگل برای طراحی سایت
استفاده از ابزار وب مستر تولز گوگل برای طراحی سایت

طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران

استفاده از ابزار وب مستر تولز گوگل برای طراحی سایت گوگل برای کشورهای مختلف مانند استرالیا و ایتالیا و… از جستجو گران آن کشور با پسوند inاستفاده می کنند اگر کاربری بدون تغیر تنظیمات از این کشورها وارد طراحی سایت گوگل شود وگوگل به طور اتوماتیک از نسخه مربوط به این کشورها استفاده می کند ودر این حالت کاربران بیشتر طراحی سایت های مربوط به کشور خود را خواهند دید و طراحی سایت هایی که پسوند جهانی دارند سخت تر در این شرایط رتبه به دست خواهند آورد

گوگل وب مستر تولز ابزاری رایگان برای مدیریت طراحی سایت توسط مدیران آنها است این ابزار به بلاگ ها و طراحی سایت ها کمک می کند که از کشور خاصی ترافیک بیشتری دریافت کنند مکان سرور طراحی سایت یکی دیگر از فاکتورهای که به دریافت ترافیک بیشترطراحی سایت از کشوری خاص به شما کمک می کند ومکان سرور شما است اگر شما می خواهید که کاربران ایرانی را به بیشتر به طراحی سایت خود جذب کنید نقش آیکون ها در طراحی سایت که از بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.



طراحی سایت
طراحی سایت

وب مستر در طراحی سایت
سرور شما باید در ایران باشد شما می توانید برای افزایش سرعت طراحی سایت خود در ایران از سرورهای CDNکه با نام سرورهای رایانش ابری هم شناخته می شوند استفاده کنید چگونه تحولات دیجیتال می تواند بازاریابی را دگرگون کند اکثر تحولات دیجیتال در طراحی سایت به تاثیر آن بروی کسب و کار اشاره دارد وبازاریابی به عنوان بخش کوچکی از آن می باشد کسب وکارهایی که از راه حل هایی نوین دیجیتال به ویژه موبایل ، شبکه های اجتماعی ، تحلیل گرها و غیره در طراحی سایت استفاده می کنند.

می توانند از مزیت های عمده شیوه دیجیتال بهره مند شوند در بیشتر موارد تحول دیجیتال با مشتری آغاز می شود. اطلاعاتی از این قبیل چگونه می توانیم مشتریان را در طراح یسایت بشناسیم چگونه سطح خدمات خود را در طراحی سایت ارتقاء دهیم و چگونه قادر هستیم تجربه مشتریان خود را دیجیتال کنیم تحول دیجیتال چیست رفتارهای مشتری در طراحی سایت به سرعت در حال تغیر هستند و این بدان معنا است که بازاریابان و کار آفرینان باید روش های بازاریابی خود را تجدید نظر کنند.



طراحی سایت
طراحی سایت

سرورهای طراحی سایت
در حالی که رادیو وتلویزیون نقش بسیار قوی درتبلیغات داشت .امروزه به کمک اینترنت دسترسی به تحلیل های بیشتر ساده شده است . هر بازار یاب یا استار تاپ نیاز به مشتری دارد زیرا آنها به طور مستقیم بر فروش و سود کلی تاثیر می گذارند هنگامی که شما از کمبودهای بازار و آنچه که مشتریان شما انتظار دارند مطلع شدید می توانید به آسانی تقاضای آنها را بر آورده کنید بنابر این تحقیقات و مطالعات آنالیزی انجام دهید وتا آنجا که امکان دارد اطلاعاتی را در مورد مخاطبان هدف برای کالای خود جمع آوری کنید.

به طور کلی تحول دیجیتال به معنای ادغام تکنولوژی در تمام جنبه های زندگی افراد است. از اینکه چگونه اطلاعات را ذخیره کنیم و چه اپلیکیشن هایی استفاده کنیم تا تجربه مان را با جهان آسان تر کنیم.از دید گاه یک شرکت فعالیت ها و فر آیند های دیجیتال سازی می تواند تا آنجا ادامه یابند که به روند های جدید مانند امنیت سایبری و هوش مصنوعی مرتبط شوند تا عملکرد و رشد در آمد ارتقاء یابد . اهداف تحول دیجیتال هدف تحول دیجیتال برای بازاریابی در طراحی سایت کاهش هزینه ها و حفظ مشتری می باشد واز طریق استفاده از کانال دیجیتال این کار انجام می شود .



طراحی سایت
طراحی سایت

هاست طراحی سایت
تحول دیجیتالی کسب وکار را از طریق ومحتوای دیجیتال ، استراتژی کسب وکار ساختار موثر توسعه استعداد و تعامل با صنعت تغیر می دهد .با این وجود تحولات دیجیتال در طراحی سایت به هیچ وجه ساده نیست. تحولات دیجیتال یک فعالیت فشرده است که در آن شرکت ها فناوری دیجیتال را برای کسب و کار و همچنین تعاملات با مشتری به کار می گیرند .استراتزی دیجیتال به کاربرد دارایی های دیجیتال مانند اینترنت اشیاء،تلفن همراه وتوسعه اپیلیکیشن ها وغیره بستگی دارد .

تغیر نام دامنه ومعرفی آن به گوگل بدون افت رتبه در طراحی سایت آیا می دانید که می توانید بدون آسیب رساندن به سئو طراحی سایتتان نام دامنه طراحی سایت خود را تغیر دهید بله این کار ممکن است اما با تغیر آدرس طراحی سایت شما باید یک سری تنظیمات انجام دهید اگر شما تغیرآدرس طراحی سایت را به گوگل نرسانید ترافیک طبیعی طراحی سایت خود از گوگل را به خطر انداختید .در ادامه ما یک طراحی سایت را تغیر آدرس داده.



طراحی سایت
طراحی سایت

آشنایی با ابزارهای طراحی سایت
و این تغیر آدرس را از طریق وبمستر تولز گوگل به اطلاع گوگل می رسانیم این روند را می توانید برای طراحی سایت خود نیز به کار گیرید .تغیر آدرس یک طراحی سایت شوخی نیست وباید برای این تغیر دلیل خوبی داشته باشید .برای تغیر آدرس باید مراحل زیادی را انجام داد وهمه چیز را به درستی از آدرس قبل به آدرس جدید انتقال داد چگونه از وب مستر گوگل برای تغیر آدرس طراحی سایت کمک بگیرید ابتدا در وبمستر گوگل ثبت نام کنید طراحی سایتی که می خواهید آدرس آن را تغیر دهید بازکنید.

بروی ایکون چرخ دنده کلیک کرده وگزینه تغیر ادرس را انتخاب کنید . در صفحه بعدطراحی سایت جدید را از لیست انتخاب کنید . مطمئن شوید که متدهای تائید همچنان فعال باشند. بعد از آنکه تقاضای تغیر آدرس را دادید چه اتفاقی خواهد افتاد با درخواست تغیر ادرس گوگل آدرس جدید را ایندکس خواهد کرد .این کار موجب می شود میزان تغیر رتبه طراحی سایت در گوگل در اثر این تغیر ادرس به حداقل برسد .به علاوه لینک طراحی سایت قبلی شما در گوگل اکنون مخاطبان را به ادرس جدید منتقل می کند .



طراحی سایت
طراحی سایت

انتقال قطعی آدرس طراحی سایت
اگرتگ ها یا بخش های دیگر از طراحی سایت همچنان به نسخه قدیمی اشاره دارند انها را ویرایش کنید انجام این کار باعث خواهد شد که ترافیک طراحی سایت شما در اثر تغیر آدرس کمترین آسیب را متحمل شود همانطور که در این مقاله گفتیم شما می توانید از طریق پنل خود در گوگل وب مستر آدرس طراحی سایت خود را به آدرس دیگری انتقال دهید این شیوه انتقال قطعی است اگر شما به هردلیلی از انجام این انتقال منصرف شده باشید باید مراحل زیرا طی کنید .

در وب مستر گوگل وارد طراحی سایتی شوید که می خواهید از انتقال آن انصراف دهید سپس از پنل سمت راست وارد تغیر آدرس شوید . شما می توانید هر چند بار که می خواهید آدرس طراحی سایت خود را منتقل ویا از انتقال انصراف دهید اما اینکار به نفع سئو طراحی سایت شما نیست .پیشنهاد گوگل این است که قبل ار انتقال آدرس به دقت درباره آن فکر کنید ومراحل انتقال را به دقت تمام انجام دهید که نیازی به لغو عملیات نباشد .



طراحی سایت
طراحی سایت

نشانه گذاری طراحی سایت
چرا در طراحی سایت به AMPنیاز دارید با توجه به اینکه اینترنت موبایل در بسیاری از مناطق دنیا به صورت یک استاندارد در آمده است ودر گذشته برای انجام بسیاری از کارهای اینترنتی به یک کامپیوتر متصل به اینترنت نیاز داشتید .اما سرعت پایین اینترنت موبایل باعث کاهش سرعت بارگزاری صفحات موبایل می گردد .تکنولوژی AMPبرای افزایش سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت به سه مورد وابسته است کدهای موتاه HTMLپایین بودن حجم فایل را تضمین خواهند کرد که به بارگذاری سریع صفحات طراحی سایت می انجامد .

اگر شما یک صفحه AMPرا فراخوانی کنید تنها یک درخواست به سرور ارسال می شود که خود بروی زمان بارگذاری صفحات طراحی سایت تاثیر زیادی خواهد داشت . صفحات AMPبرپایه جاوا اسکریپ های زمان بارگذاری غیر همزمان نوشته می شوند که باعث می شود هیچ کدی مانع بارگزاری دیگر فایل ها نشود .کدهای تبلیغاتی بعد از آنکه تمام کدهای طراحی سایت بارگزاری شدند بارگذاری خواهند شد .این سیستم با همکاری شبکه توزیع محتوا موجب خواهد شد که طراحی سایت ها با بالاترین سرعت ممکن به مخاطبان خود خدمات ارائه دهند .



طراحی سایت
طراحی سایت

مزایا و معایب AMPدر طراحی سایت
نکته مهم در استفاده از سرورهای کش این است که یک مرحله کنترل درستی اجرای کد بروی صفحات AMPاجرا خواهد شد .برای افزایش سرعت سایت طراحی شده است بنابراین تمام مزایا یی که با سریعتر بارگذاری طراحی سایت پیش بینی می شود برای استفاده از آ ام پی نیز متصور خواهد بود مزایای مانند تجربه کاربری و افزایش تعداد مخاطب دراین بین از بقیه اهمیت بالاتری دارند.از معایب آام پی هم بارگذاری آن بروی یک سرور متفاوت است که خود به معنای عدم دسترسی است.

صد در صد شما بروی فرایند خوانش طراحی سایت و یا رصد نحوه تعامل کاربران با طراحی سایت خواهد بود که برای کمپین های تبلیغاتی می تواند بسیار مضر تلقی گردد پرسش وپاسخ در مورد AMP آیا AMPرابرای فروشگاه اینترنتی می توان به کار برد یک سال بعد از معرفی AMPاین پروژه قابلیت ارائه به صورت فروشگاه را نیز پیدا کرد اکنون فروشگاه هایی هستند که طراحی سایت خود را در قالب AMPارائه می کنند که خود گویای این موضوع است.



طراحی وب
طراحی وب

اهمیت صفحه اصلی در طراحی سایت
که یک فروشگاه با هر حجمی از داده ها می تواند با این تکنولوژی کار کند آیا امکان افزودن تبلیغات به صفحات آام پی وجود دارد شما می توانید از کدهای جاوااسکریپ برای پذیرش تبلیغات از گوگل یا دیگر طراحی سایت ها استفاده کنید ولی باید به خاطر داشته باشید آام پی برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت طراحی شده است .بنابراین تبلیغات شما بعد از بارگذاری کامل محتوای صفحات بار گذاری خواهد شد . نسبت انکر تکست ها با لینک های داخلی در طراحی سایت است.

بیشتر سئو کاران تنها به صفحات اصلی طراحی سایت خود لینک می دهند مثلا تنها به صفحه اصلی طراحی سایت و صفحه محصولات لینک ایجاد می کنند . در حالی که گوگل وسایر موتورهای جستجو می دانند که اگر کاربران طراحی سایت بخواهند برای صفحه ای لینک ایجاد کنند آن صفحه یک صفحه دارای محتوا خواهد بود .مثلا یک از صفحات بخش بلاگ طراحی سایت است در واقع لینک طبیعی به صفحه ای ایجاد می شود که ارزش لینک شدن را داشته باشد کاری که باید انجام شود این است.

آخرین مقالات
تکنیک هیرو هِدِر در طراحی سایت
استفاده از ابزار وب مستر تولز گوگل برای طراحی سایت
نقش آیکون ها در طراحی سایت
تعریف ساده سئو و بهینه سازی طراحی سایت
سئو منفی در طراحی سایت
اصول و قواعد رنگ بندی در طراحی سایت
بررسی فرم های CSS جهت طراحی سایت
اهمیت استفاده از محتوا کاربردی در طراحی سایت
ارزیابی کلمات کلیدی در طراحی سایت
تئوری رنگ ها در طراحی سایت
چگونگی ایجاد منو در طراحی سایت
آموزش سئو و طراحی سایت به زبان ساده
سئو مبتدی در طراحی سایت
کاربرد انواع زبان برنامه نویسی در طراحی سایت
آموزش محتوای جی کوئری در طراحی سایت
اشتباهات رایج در بهینه سازی طراحی سایت
آشنایی با ماژول های جی کوئری در طراحی سایت
تحولات دیجیتالی بازاریابی در طراحی سایت
نقش گوگل آنالتیکس در طراحی سایت
توسعه پذیر بودن طراحی سایت
آشنایی با فرمت های صوتی طراحی سایت
نحوه عملکرد ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت
سئو منفی در طراحی سایت چیست
نحوه ایجاد طراحی سایت کاربرپسند
نقش پلاگین های جی کوئری در طراحی سایت
طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید
تأثیر آپ تایم بر سئو طراحی سایت
تفاوت ماژول و پلاگین در طراحی سایت
بررسی جاوااسکریپت در طراحی سایت
تولید بک لینک در طراحی سایت
استراتژی تولید محتوا در طراحی سایت
تضمین سئو طراحی سایت
بررسی روند آپلود تصاویر در طراحی سایت
بالا آمدن طراحی سایت در گوگل
نمایش سایت به عنوان رتبه یک
معیار های کسب موفقیت در طراحی سایت
نقش آیکون های رایگان در طراحی سایت
دلایل عدم استفاده توسعه دهندگان طراحی سایت از وردپرس
بررسی بهترین آیکون های طراحی سایت
ارزش محتوا در سئو طراحی سایت
بهبود سئو طراحی سایت با گوگل پلاس
بازاریابی دیجیتال در طراحی سایت
آشنایی با بهترین آیکون های طراحی سایت
معرفی تکنیک سئو کلاه سیاه طراحی سایت
بالا آوردن رتبه سایت
امکان بروز رسانی خودکار طراحی سایت
آشنایی با چارچوب رابط کاربری در طراحی سایت
طراحی سایت اختصاصی و سفارشی
آشنایی با مفاهیم پایه طراحی سایت
استفاده از فونت مناسب برای طراحی سایت
[طراحی سایت](http://www.sitecode.ir)
[طراحی وب سایت](http://www.sitecode.ir)
[طراحی سایت](http://www.npco.net/)
[طراحی وب سایت](http://www.npco.net/)
[طراحی سایت تهران]( http://www.idea-soft.ir/)
[طراحی سایت تهران](http://www.sitecode.ir)
[شرکت طراحی سایت ](http://www.npco.net/)
[طراحی سایت تهران]( http://www.npco.net/web-design-tehran.htm)

تبلیغات و فروشگاه » چگونه سایت خود را برای الگوریتم فلوریدا بهینه کنیم؟
چگونه محتوایی تولید کنیم که فلوریدا از آن راضی باشد؟
همانطور که متوجه شدید الگوریتم فلوریدا بیشتر به محتوای وب سایت ها توجه می کند. در واقع این الگوریتم برای بهبود کیفیت محتوای وب سایت ها منتشر شده است که وب سایت هایی که واقعا محتوای خوبی ندارند را به رتبه های پایین تر در نتایج جست و جو منتقل کند.

شاید فکر کنید این الگوریتم هم شبیه به الگوریتم پاندا عمل می کند و با سایت های کپی کار مقابله می کند. اما اینطور نیست، الگوریتم فلوریدا با سایت هایی که محتوای بی کیفیتی دارند و بک لینک های غیر طبیعی زیادی دارند مقابله می کند. در ادامه درباره محتوای بی کیفیت بیشتر توضیح می دهم.



محتوای کپی را فراموش کنید
شاید شما هم فکر کنید گوگل در زبان فارسی ضعیف است و نمی تواند محتوای کپی را به خوبی تشخیص دهد. این قضیه مربوط به 4 یا 5 سال پیش است که هر سایتی با محتوای کپی و صرفا با تعدادی بک لینک به راحتی نتیجه می گرفت ولی حالا قضیه فرق کرده است.

هنوز هم سایت های بزرگی را می بینید که مطالب کپی شان زیاد است و هنوز هم در نتایج بالا قرار دارند. این قضیه باعث شده تا بسیاری از دوستان هر از چندگاهی محتوای کپی در سایت شان منتشر کنند و با تولید محتوای یونیک، محتواهای کپی خود را کمرنگ تر کنند. این دقیقا اشتباه است!

سایت های بزرگ به خاطر اعتبارشان فعلا هیچ لطمه ای از کپی کردن مطالب نمی خورند. البته در آینده چیزی مشخص نیست! شاید این سایت ها هم افت کنند.

منظور از محتوای کپی لزوما این نیست که برای تولید یک مقاله از چند مقاله کپی برداری کنید. یعنی از هر مقاله یک پاراگراف رو بردارید و درون مقاله خود قرار دهید. این که دقیقا کپی است و گوگل به خوبی می تواند تشخیص دهد.

منظور از محتوای کپی، بازنویسی مقاله به گونه ای است که چیز جدیدی به آن اضافه نشده باشد. هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ طول محتوا! یعنی برای نوشتن یک مقاله صرفا یک مقاله دیگر را بازنویسی کنید! این هم به نوعی کپی محسوب می شود. البته از دید گوگل کپی نیست ولی خب کیفیت لازمه را برای مخاطب و همینطور گرفتن رتبه خوب ندارد.

اگر می خواهید به روش جمع آوری اطلاعات (content curation) محتوایی را تولید کنید باید از طریق اطلاعاتی که از چندین مقاله، ویدیو یا هر فرمت محتوایی دیگری به دست آورده اید این کار را انجام دهید.

نکته بسیار مهم این است که محتوایی که تولید می کنید باید جدید باشد. با رنگ آمیزی محتوا می توانید به نوع دیگری به مخاطبان خود ارائه اش دهید. این کار علاوه بر تازه کردن محتوا برای مخاطب و گوگل، باعث طولانی تر شدن آن نیز می شود.

این نکته مهمی است که خیلی از دوستان بهش توجه نمی کنند. همانطور که گفتم بسیاری از مقالاتی که صرفا طولانی هستند و کیفیت خوبی از لحاظ نگارشی ندارند دارای رتبه های خوبی در نتایج جست و جو هستند.

فراموش نکنید که محتوای شما باید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد. به عنوان مثال اگر می خواهید روش هایی را برای افزایش سرعت سایت معرفی کنید باید یک یا دو روش جدیدتر که بقیه بهش اشاره نکرده اند را معرفی کنید. یا بخشی از آن را به صورت آموزش تصویری (ویدیویی) بسازید و درون مقاله خود منتشر کنید. این یعنی خلق یک محتوای جدید از دید کاربر و گوگل.

پیشنهاد می کنم مقاله محتوای کپی چگونه باعث افت رتبه سایت شما می شود؟ را بخوانید.



محتوایی کامل و جامع تولید کنید
یکی از ویژگی های محتوایی که از دید فلوریدا خوب است این است که کامل و جامع باشد. برای اینکه مقالات خود را کامل و جامع بنویسید بهترین روش این است که ابتدا کلمه کلیدی اصلی مقاله خود را در گوگل جست و جو کنید. سپس تمام پیشنهاد هایی که گوگل در رابطه با آن کلمه کلیدی به شما می دهد را بررسی کنید. با این کار می دانید دقیقا چه چیزهایی پیرامون آن کلمه کلیدی اصلی تان است که باید در مقاله خود بهش اشاره کنید.

همینطور نوشتن درباره هریک از پیشنهادهایی که گوگل به شما می دهد ناخودآگاه باعث افزایش طول محتوای شما نیز می شود.

سعی کنید کامل در مورد پیرامون هر یک از پیشنهادهایی که گوگل به شما می دهد در مقاله تون بنویسید و تکرار چند بار آن ها در متن تون باعث افزایش احتمال گرفتن رتبه در هر یک از آن ها می شود. اگر هریک را در تیتر های H2 یا H3 هم به کار ببرید احتمال رتبه گرفتن شما را بیشتر خواهد کرد.

همانطور که اشاره کردم قبل از اینکه شروع به نوشتن مقاله مورد نظرتان کنید باید کلمه کلیدی مورد نظرتان را در گوگل جست و جو کنید. مهمترین نکته بررسی سایت هایی است که همین حالا در نتایج جست و جو قرار دارند. کاری که شما باید انجام دهید بررسی هریک از آن صفحاتی است که در نتایج جست و جو می بینید و در مورد کلمه کلیدی اصلی مقاله شما محتوا منتشر کرده اند.

هرکدام را کامل بررسی کنید. حداقل سایت هایی که در صفحه اول و دوم هستند را خوب بررسی کنید. سپس میانگین طول محتوایی که تولید کرده اند را مشخص کنید.

به عنوان مثال اگر اکثر سایت ها حدود 2 هزار کلمه نوشته اند شما باید 3 هزار کلمه بنویسید. برای اینکه محتوای شما 3 هزار کلمه شود نباید الکی متن تان را کش بدهید باید سعی کنید به چیزهایی که رقبای شما در مقاله شان اشاره ای نکرده اند اشاره کنید. این مهمترین نکته است.



محتوای مرتبط با حوزه کاری خود تولید کنید
سعی کنید هر موضوعی که در مورد کسب و کارتان است را پیدا کنید و در مورد آن تولید محتوا کنید. این کار عملا وب سایت شما را به سمت مرجع شدن در حوزه کاری تان سوق می دهد. هرچه بیشتر در مورد پیرامون حوزه کاری تان محتوای مفید داشته باشید مخاطبان بیشتری به سمت کسب و کارتان روانه می شوند.

با بررسی سایت های رقبای خود متوجه آن می شوید که روی چه موضوعاتی بیشتر باید تمرکز کنید. همینطور با سرچ کلیدواژه های اصلی تان در گوگل و گوگل کیورد پلنر می توانید موضوعات بیشتری را در حوزی کاری تان برای تولید محتوا پیدا کنید.

همچنین خیلی راحت تر بهینه سازی سایت تان در کلمات سخت حوزه کاری تان انجام می شود. به دلیل اینکه کم کم در هر عبارات مربوط به حوزه کاری تان رتبه می گیرید و همین باعث می شود گوگل متوجه آن شود که سایت شما مرجعی در این حوزه کاری است.

اگر توجه کرده باشید بیشتر وب سایت هایی که تخصصی روی حوزه ای فعالیت می کنند دارای رتبه های بهتری در نتایج جست و جو هستند.

الگوریتم فلوریدای گوگل بیشتر به سایت هایی اهمیت می دهد که تخصصی روی حوزه ای فعالیت می کنند و محتوای با کیفیت تولید می کنند.



ویدیو و عکس ها را جدی بگیرید
سعی کنید حتما از ویدیو در مقالات خود استفاده کنید. ویدیو علاوه بر افزایش میزان ماندگاری کاربران در صفحه مقالات تان باعث می شود مقاله شما از دید گوگل کامل تر از بقیه رقباتون جلوه داده شود خصوصا زمانی که آن ها از ویدیو استفاده نمی کنند و شما استفاده می کنید.

سعی کنید ویدیوهای کوتاه و چند دقیقه ای در مقالات خود منتشر کنید. هر چقدر طول ویدیوها کوتاه تر باشد میل کاربران به کامل دیدنشان بیشتر می شود و همین باعث می شود در صفحه شما بیشتر بمانند.

همینطور سعی کنید با استفاده از عکس های باکیفیت طول مقالات تان را افزایش دهید. عکس هایی که کپی نیستند و صاحب اصلی آن ها شما هستید خیلی مهم است. اگر می خواهید مقالات آموزشی بنویسید عکس هایی که از مراحل کار به صورت اسکرین شات از صفحه می گیرید باعث تولید عکس های اختصاصی برای شما می شوند.

در تگ Alt یا نوشته جایگزین آن ها حتما از عبارات کلیدی و هم خانواده کلیدواژه اصلی مقاله تون استفاده کنید. همینطور می توانید از عبارات پیشنهادی گوگل که مربوط به هر عکس می باشد استفاده کنید.



محتواهای قدیمی را پاک نکنید! آپدیت کنید
بسیاری از فعالان حوزه سئو بر این باورند که محتواهای قدیمی را پاک کنید و به محتواهای مرتبط ریدایرکت کنید. عملا این کار اشتباه است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید بروزرسانی آن ها با محتوای جدید است.

اگر صفحاتی از سایت تان (مقالات) که واقعا برای شما مهم هستند ولی الان با افت رتبه مواجه شده اند پیشنهاد می کنم حتما بروز رسانی شان کنید.

اگر محتوای شما خیلی قدیمی است بهتر است به کلی آن را بروزرسانی کنید. همیشه سعی کنید محتوای وب سایت تان را تازه نگه دارید. اگر می خواهید همیشه بالا باشید این تنها راه شماست.

وگرنه محتوای شما همیشه به دید گوگل کامل و بروز و به درد به خور برای کاربران تان نخواهد بود. همین موضوع باعث می شود بعد از مدتی با افت رتبه در بعضی از صفحات سایت تان در نتایج جست و جو مواجه شوید.



آموزش سئو مبتدی تا حرفه ای
تبلیغات و فروشگاه » کتاب آموزش سئو سایت
آموزش سئو مبتدی تا حرفه ای
تبلیغات و فروشگاه » انواع لایت باکس های موجود در بازار
لایت باکس فریم لس دیواری:

ضخامت قاب این تابلوها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می گیرد و به همین دلیل از قیمت پایین تری نسبت به نوع نور کف برخوردار است.


لایت باکس دیواری را به راحتی می توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن به دیوار نصب کرد.

ساخت لایت باکس آویز:

ضخامت قاب این تابلوها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت 4.5 سانتی متری آن سبب تنوع کاربردی آن شده است.


لایت باکس آویز را به راحتی می توان با قلاب تعبیه شده در بالای آن از هر سطحی آویزان کرد.

لایت باکس آلومینیومی ایستاده:

ضخامت قاب این تابلوها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت 4.5 و 7.5 سانتی متری آن سبب تنوع کاربردی آن شده است.


لایت باکس ایستاده را به راحتی می توان با پایه های جانبی و یا تحتانی تعبیه شده در آن روی هر سطحی قرار داد.

تابلو لایت باکس دوطرفه:

ضخامت قاب این تابلوها 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می گیرد. این مدل تابلو دوطرفه می باشد و به راحتی می توان دو طرح متفاوت را در فضاهایی که دید دوطرفه دارند روی آن ها نصب کرد.
این تابلوها به دلیل حالت دو طرفه‌ای که دارند، امکان تبلیغات در درون و بیرون ملک را فراهم کرده اند. به عبارتی ساده‌تر هم مشتری‌های بیرونی و هم مشتری‌های درون مغازه تبلیغات را مشاهده می‌کنند.
لایت باکس های دو طرفه در دو نوع آویز و ایستاده عرضه می گردد.

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام
تبلیغات و فروشگاه » لوله بازکنی چیست و چگونه انجام میگیرد
سلام لوله بازکنی رو با چه دستگاه هایی معمولا انجام میدن؟
تو این سایت https://serviceloole.ir خیلی از دستگاه ها موجود هست.
تبلیغات و فروشگاه » لوله بازکنی چیست و چگونه انجام میگیرد
سلام لوله بازکنی رو با چه دستگاه هایی معمولا انجام میدن؟
تو این سایت https://serviceloole.ir خیلی از دستگاه ها موجود هست.
تبلیغات و فروشگاه » معرفی فرش ستاره کویر یزد یکتا فرش
فرش ستاره کویر یزد، از بزرگترین برند های تولید فرش ماشینی از ابتدای تاسیس آن تا کنون بوده است. فرش ستاره کویر یکتا فرش، با تولید محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند و به برندی مطرح که همگی به عنوان فرش با کیفیت می شناسند تبدیل شود.

سال تاسیس این شرکت تولید فرش ماشینی، به سال ۱۳۶۰ هجری شمسی بر می گردد که از همان ابتدا توانست قسمتی از بازار را از آن خود کند و خود را به همگان بشناساند. فرش ستاره یزد یکتا فرش، ابداعات زیادی در زمینه های مختلفی داشته است و بسیاری از اولین ها در فرش ماشینی را به نام خود ثبت کرده است.

شرکت قالی ستاره کویر یزد با پشتیبانی نیروی متخصص و مدیریت توانا، توانست به خوشنام ترین برند فرش ماشینی ایران تبدیل شود. همگان بر کیفیت فرش های ستاره کویر واقف هستند و این شرکت روزبه روز تلاش کرده است تا نیازها و سلیقه های مشتریان را پاسخ دهد و فرش هایی در طرح ها و رنگ ها ی مختلف تولید و وارد بازار نماید.

مجموعه فرش ستاره کویر یزد در سال 1377 با تاسیس فرش خاطره کویر یزد توانست محدوده فعالیت خود را گسترش دهد و تنوع تولید خود را بالا ببرد. بسیاری از ابداعات و اتفاقات نوآورانه در صنعت فرش ماشینی از جمله اولین فرش دستباف گونه جهان، اولین فرش 1000 شانه 10 رنگ در جهان و برخی دیگر از اقدامات در این مجموعه شکل گرفته است.



فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس

فرش ستاره کویر یزد ایساتیس

فرش ستاره کویر یزد ایساتیس، از جمله فرش های اکریلیک 500 شانه 8 رنگ با تراکم 1200 و ظرافت ۱۲۰۰۰۰۰ سرنخ می باشند.

قیمت فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس قیمت مصوب کارخانه هست و شما عزیزان می توانید به صورت خرید اینترنتی و مستقیم فرش مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید. ارسال فرش ها تا درب منزل شما رایگان می باشد و امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد.

فرش های دسته بندی طرح ایساتیس در ابعاد استاندارد ۱۲ متری (۳*۴) ، ۹ متری (۲٫۵*۳٫۵) و ۶ متری (۲*۳) و کناره ها بافت می شود. اگر کیفیت فرش اولویت اول شماست بهترین گزینه فرش ستاره کویر یزد می باشد.

متنوع ترین و بزرگترین گالری فرش های ستاره کویر یزد را مشاهده کنید. با این تنوع مدل و قیمت فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس، هر کس با هر سلیقه ای می تواند فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.



فرش ستاره کویر یزد کلکسیون شاهکار نوین

فرش ستاره کویر یزد شاهکار نوین

فرش ستاره کویر یزد شاهکار نوین یا همان کلکسیون شاهکار نوین در دسته بندی فرش های اکریلیک 700 شانه 8 رنگ با تراکم 2550 و ظرافت 1190000 سرنخ بافت می شود.

با خرید مستقیم و اینترنتی فرش را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید و مبلغ فرش را در محل پرداخت نمایید. فرش ستاره کویر یزد طرح شاهکار، یکی از بزرگترین و معتبر ترین برند فرش ماشینی ایران و جهان به شمار می رود که در جهان و ایران شناخته شده می باشد.

فرش های طرح شاهکار نوین در تمامی ابعاد استاندارد ۱×۴ ,۱×۳ ,۱×۲ ,۳×۴ ,۲×۳ ,۲٫۵×۳٫۵ ,۱×۱٫۵ و قالیچه موجود می باشد. قیمت فرش ۱۲ متری و قیمت فرش ۹ متری و قیمت فرش ۶ متری کلکسیون شاهکار نوین 700 شانه نیز در توضیحات تمامی محصولات درج شده است.

این دسته بندی از تولیدات فرش ستاره کویر یزد از کلکسیون ها پرفروش می باشد که بیشترین سلیقه های مشتری را پوشش می دهد که با بهترین کیفیت نخ و دستگاههای پیشرفته بافت می شود.



فرش یزد همیشه پیشرو در تولید فرش های ماشینی با کیفیت و ماندگار بوده است و گروه وب سایت یکتا فرش با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای بافت و آخرین تکنولوژی های تولید فرش ماشینی. یکی از بزرگترین مجتمع های تولیدی فرش ماشینی در خاورمیانه محسوب می شود که تولیدات فرش های ۳۲۰ شانه ، ۵۰۰ شانه ، ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه در این مجتمع انجام می گیرد.

کارخانه فرش ستاره کویر یزد. در طول سالهای فعالیت خود توانسته است بیش از ۱۰ کلکسیون از تولیدات فرش ماشینی را داشته باشد که برخی از آنها برای اولین بار در جهان تولید شده اند. این امر به وسیله کارخانه فرش خاطره کویر یزد از زیر مجموعه های فرش ستاره کویر یزد که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد. سرعت خوبی گرفت و توانست در زمینه های مختلف فرش ماشینی تولیدات خود را افزایش دهد.
ستاره کویر یزد یکتا فرش، دارنده گواهینامه مدیریت تضمین کیفیت و لیسانس درالون آلمان و نشان واندویل اهدایی از وزیر اقتصاد بلژیک می باشد.

گروه ستاره کویر یزد ابداع کننده اولین نسل از فرش های دستباف گونه (hand look) در جهان است که شباهت بسیاری به قالی دستباف ایرانی دارند. اولین فرش دستباف گونه جهان در این شرکت با نام شاهکار کویر تولید شد.
ابداعات بعدی این بار در کلکسیون هزار و یک شب اتفاق افتاد و اولین فرش ۱۰۰۰ شانه ۱۰ رنگ در جهان در سال ۱۳۹۲ تولید و عرضه شد.
اما این پایان کار نبود و در تداوم نوآوری های مجتمع کویر یزد در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار کلکسیون جدیدی به نام نقش جهان، ۱۰۰۰ شانه، ۱۰ رنگ با ظرافت ۲۴۰۰۰۰۰ سرنخ تولید شد که در نمایشگاه دوموتکس هانوفر آلمان در ژانویه ۲۰۱۶ به نمایش درآمد.


تولیدات کارخانه ستاره کویر یزد و فرش خاطره کویر یزد در کلکسیون های زیر می توانید مشاهده نمایید:

کلکسیون نقش جهان
کلکسیون شهریار
کلکسیون شهباز
کلکسیون شاه عباسی
کلکسیون شاهسون
کلکسیون ایساتیس
کلکسیون هزار و یک شب
کلکسیون شهرزاد
کلکسیون سوپر گلیم



جهت اطلاع از قیمت فرش ستاره کویر یزد و خرید اینترنتی به سایت تخصصی قالی ستاره کویر یزد یکتا فرش مراجعه نمایید.
تبلیغات و فروشگاه » معرفی فرش ستاره کویر یزد یکتا فرش
[img]https://yektafarsh.ir/wp-content/uploads/2019/01/setareh-kavir-yazd.jpg[/img]
[url=https://yektafarsh.ir/news/setarehkavir]فرش ستاره کویر یزد[/url]، از بزرگترین برند های تولید فرش ماشینی از ابتدای تاسیس آن تا کنون بوده است. فرش ستاره کویر یکتا فرش، با تولید محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند و به برندی مطرح که همگی به عنوان فرش با کیفیت می شناسند تبدیل شود.

سال تاسیس این شرکت تولید فرش ماشینی، به سال ۱۳۶۰ هجری شمسی بر می گردد که از همان ابتدا توانست قسمتی از بازار را از آن خود کند و خود را به همگان بشناساند. فرش ستاره یزد یکتا فرش، ابداعات زیادی در زمینه های مختلفی داشته است و بسیاری از اولین ها در فرش ماشینی را به نام خود ثبت کرده است.

شرکت قالی ستاره کویر یزد با پشتیبانی نیروی متخصص و مدیریت توانا، توانست به خوشنام ترین برند فرش ماشینی ایران تبدیل شود. همگان بر کیفیت فرش های ستاره کویر واقف هستند و این شرکت روزبه روز تلاش کرده است تا نیازها و سلیقه های مشتریان را پاسخ دهد و فرش هایی در طرح ها و رنگ ها ی مختلف تولید و وارد بازار نماید.

مجموعه فرش ستاره کویر یزد در سال 1377 با تاسیس فرش خاطره کویر یزد توانست محدوده فعالیت خود را گسترش دهد و تنوع تولید خود را بالا ببرد. بسیاری از ابداعات و اتفاقات نوآورانه در صنعت فرش ماشینی از جمله اولین فرش دستباف گونه جهان، اولین فرش 1000 شانه 10 رنگ در جهان و برخی دیگر از اقدامات در این مجموعه شکل گرفته است.



[b]فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس[/b]

[img]https://yektafarsh.ir/wp-content/uploads/2019/02/i22-8049-2-min.jpg[/img]

فرش ستاره کویر یزد ایساتیس، از جمله فرش های اکریلیک 500 شانه 8 رنگ با تراکم 1200 و ظرافت ۱۲۰۰۰۰۰ سرنخ می باشند.

قیمت فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس قیمت مصوب کارخانه هست و شما عزیزان می توانید به صورت خرید اینترنتی و مستقیم فرش مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید. ارسال فرش ها تا درب منزل شما رایگان می باشد و امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد.

فرش های دسته بندی طرح ایساتیس در ابعاد استاندارد ۱۲ متری (۳*۴) ، ۹ متری (۲٫۵*۳٫۵) و ۶ متری (۲*۳) و کناره ها بافت می شود. اگر کیفیت فرش اولویت اول شماست بهترین گزینه فرش ستاره کویر یزد می باشد.

متنوع ترین و بزرگترین گالری فرش های ستاره کویر یزد را مشاهده کنید. با این تنوع مدل و قیمت فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس، هر کس با هر سلیقه ای می تواند فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.



[b]فرش ستاره کویر یزد کلکسیون شاهکار نوین[/b]

[img]https://yektafarsh.ir/wp-content/uploads/2019/02/h2-1101-1-min.jpg[/img]

فرش ستاره کویر یزد شاهکار نوین یا همان کلکسیون شاهکار نوین در دسته بندی فرش های اکریلیک 700 شانه 8 رنگ با تراکم 2550 و ظرافت 1190000 سرنخ بافت می شود.

با خرید مستقیم و اینترنتی فرش را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید و مبلغ فرش را در محل پرداخت نمایید. فرش ستاره کویر یزد طرح شاهکار، یکی از بزرگترین و معتبر ترین برند فرش ماشینی ایران و جهان به شمار می رود که در جهان و ایران شناخته شده می باشد.

فرش های طرح شاهکار نوین در تمامی ابعاد استاندارد ۱×۴ ,۱×۳ ,۱×۲ ,۳×۴ ,۲×۳ ,۲٫۵×۳٫۵ ,۱×۱٫۵ و قالیچه موجود می باشد. قیمت فرش ۱۲ متری و قیمت فرش ۹ متری و قیمت فرش ۶ متری کلکسیون شاهکار نوین 700 شانه نیز در توضیحات تمامی محصولات درج شده است.

این دسته بندی از تولیدات فرش ستاره کویر یزد از کلکسیون ها پرفروش می باشد که بیشترین سلیقه های مشتری را پوشش می دهد که با بهترین کیفیت نخ و دستگاههای پیشرفته بافت می شود.



فرش یزد همیشه پیشرو در تولید فرش های ماشینی با کیفیت و ماندگار بوده است و گروه وب سایت یکتا فرش با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای بافت و آخرین تکنولوژی های تولید فرش ماشینی. یکی از بزرگترین مجتمع های تولیدی فرش ماشینی در خاورمیانه محسوب می شود که تولیدات فرش های ۳۲۰ شانه ، ۵۰۰ شانه ، ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه در این مجتمع انجام می گیرد.

کارخانه فرش ستاره کویر یزد. در طول سالهای فعالیت خود توانسته است بیش از ۱۰ کلکسیون از تولیدات فرش ماشینی را داشته باشد که برخی از آنها برای اولین بار در جهان تولید شده اند. این امر به وسیله کارخانه فرش خاطره کویر یزد از زیر مجموعه های فرش ستاره کویر یزد که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد. سرعت خوبی گرفت و توانست در زمینه های مختلف فرش ماشینی تولیدات خود را افزایش دهد.
ستاره کویر یزد یکتا فرش، دارنده گواهینامه مدیریت تضمین کیفیت و لیسانس درالون آلمان و نشان واندویل اهدایی از وزیر اقتصاد بلژیک می باشد.

گروه ستاره کویر یزد ابداع کننده اولین نسل از فرش های دستباف گونه (hand look) در جهان است که شباهت بسیاری به قالی دستباف ایرانی دارند. اولین فرش دستباف گونه جهان در این شرکت با نام شاهکار کویر تولید شد.
ابداعات بعدی این بار در کلکسیون هزار و یک شب اتفاق افتاد و اولین فرش ۱۰۰۰ شانه ۱۰ رنگ در جهان در سال ۱۳۹۲ تولید و عرضه شد.
اما این پایان کار نبود و در تداوم نوآوری های مجتمع کویر یزد در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار کلکسیون جدیدی به نام نقش جهان، ۱۰۰۰ شانه، ۱۰ رنگ با ظرافت ۲۴۰۰۰۰۰ سرنخ تولید شد که در نمایشگاه دوموتکس هانوفر آلمان در ژانویه ۲۰۱۶ به نمایش درآمد.


تولیدات کارخانه ستاره کویر یزد و فرش خاطره کویر یزد در کلکسیون های زیر می توانید مشاهده نمایید:

کلکسیون نقش جهان
کلکسیون شهریار
کلکسیون شهباز
کلکسیون شاه عباسی
کلکسیون شاهسون
کلکسیون ایساتیس
کلکسیون هزار و یک شب
کلکسیون شهرزاد
کلکسیون سوپر گلیم



جهت اطلاع از قیمت فرش ستاره کویر یزد و خرید اینترنتی به سایت تخصصی قالی ستاره کویر یزد یکتا فرش مراجعه نمایید.
تبلیغات و فروشگاه » طراحی سایت شکلات فروشی
طراحی سایت شکلات فروشی


طراحی وب سایت طراحی سایت تهران شرکت طراحی سایت

در دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم میدانیم که یکی از بزرگترین لذت های زندگی خوردن و وجود خوراکیهای خوشمزه ان است. شیرینی ها نقش زیادی در زندگی ما دارند یک از شیرینی هایی که ما از آن لذت میبریم شکلات است. شکلات یکی از خوردنی های محبوب بیشتر افراد طراحی سایت شکلات فروشی به کسانی که در زمینه شیرینی و شیرینی فروشی فعالیت میکنند این امکان را میدهد که برای معرفی و برند کردن کالا خود از اینترنت و دنیای مجازی کمک بگیرند.

طراحی سایت شکلات فروشی به علاقمندان شکلات، تاریخ به وجود آمدن این خورا کی خوشمزه و چگونگی تنوع پیدا کردن این محصول را به نمایش میگذارد. صاحبان این مشاغل باید به این موضوع کاملا واقف باشند که علاوه بر کیفیت، شکل ظاهری شکلات نیز در جذب مشتری نقش مهمی دارد طراحی سایت شکلات فروشی در پیدا کردن ایده های طراحی شکلات ومنحصر به فرد بودن بی نهایت موثر است و قدرت خلاقیت و بروز بودن را در تجارت این کالا بالا میبرد.







امکانات مهم در طراحی سایت شکلات فروشی عبارتند از:
امکان ایجاد پنل میریت در طراحی سایت شکلات فروشی
امکان ارائه مقالات و تاریخ تولید شکلات درطراحی سایت شکلات فروشی
امکان معرفی اواع شکلات در طرحها و بسته بندی های متنوع در طراحی سایت شکلات فروشی
امکان دسته بندی طعم های مختلف شکلات در طراحی سایت شکلات فروشی
امکان خرید انلاین شکلات در طراحی سایت شکلات
امکان پرداخت اینترنتی در طراحی سایت شکلات فروشی
امکان ارائه نمایش آدرس در گوگل در طراحی سایت شکلات فروشی
امکان معرفی نمایندگان فروش در طراحی سایت شکلات فروشی
امکان ارائه تعداد باز دیدکنندگان در طراحی سایت شکلات فروشی






بخش های موجود در طراحی سایت شکلات فروشی عبارتند از:
بخش ارتباط با ما در طراحی سایت شکلات فروشی
بخش درباره ما در طراحی سایت شکلات فروشی
بخش پاسخگویی به سوالات متداول در طراحی سایت شکلات فروشی
بخش ارتباط با مدیریت در طراحی سایت شکلات فروشی
بخش نظر سنجی در طراحی سایت شکلات
طراحی سایت تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت در تهران طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت طراحی وب سایت
www.limotorsh.com
http://www.idea-soft.ir
http://www.sitecode.ir
http://www.npco.net

L2